کسب درآمد از اینترنت

درآمد زایی از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت

درآمد زایی از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت(myfreeshares)

 

 

  سایت myfreeshares 

 

 

کمتر کسی است که اسم این سایت را نشنیده باشد.ثبت نام در این سایت رایگان است.کسب درآمد در این سایت بر اساس سهام و سودی که از آن حاصل می شود است و شما با ثبت نام در این سایت 1 سهم دریافت می کنید.سود روزانه ای که این شرکت بدست می آورد تقسیم بر تعداد سهام های کاربران می شود و مسلما هر چه سهام بیشتری داشته باشید سود شما هم افزایش پیدا می کند و پرداخت از طریق سه حساب الکترونیکی:alertpay-paypal-libertyreserve انجام می گیرد و حداقل پرداخت 10دلار (10000تومان)است. 

روش های افزایش سهام در این سایت: 

 

1-share per click:در این قسمت به شما تعدادی لینک می دهد و شما با کلیک کردن روی هر لینک یک صدم سهم(0،01) دریافت می کنید.سایت هایی که myfreeshare را تبلیغ می کنند تعداد لینک ها را بین 20 تا 70 نوشته اند یعنی شما روزانه از این بخش بین (0،20) بیست صدم تا (0،70) هفتاد صدم سهم می توانید برداشت کنید.نکته قابل توجه این که لازم نیست شما به طور کامل لینک ها را باز کنید،فقط باید آدرس صفحه از myfreeshares به آدرس سایتی که تبلیغ شده ، تغییر پیدا کنه و نیازی به لود شدن کامل صفحه نیست. 

 

2-share per free signup:در این قسمت 30  سایت( کسب درآمد از اینترنت ) برای ثبت نام به شما می دهد و شما با ثبت نام در هر سایت می توانید 1 سهم +(0،05)پنج سنت دریافت کنید و هر چند روز سایت های جدیدی در این قسمت قرار می گیرد.در ضمن شما حتی می توانید در سایتهایی که قبلا از طریق سایتهای دیگر ثبت نام کرده اید دوباره در این سایت ثبت نام کنید.وقتی در سایت مورد نظر از طریق myfreeshares ثبت نام کردید ، آخرین ایمیلی که دریافت می کنید و حاوی نام کاربری و پسورد شماست و به ایمیل خوش آمدگویی معروف است را باید برای myfreeshares به آدرس activity@myfreeshares.com بفرستید.اما همان طور که خودش گفته است نباید فایل را به ایمیل ATTACH کنید... یه ایمیل جدید باز کنید،آدرس و موضوع را بنویسید، بعد متن ایمیل خوش آمدگویی را کپی کنید و در این ایمیل جدید Paste کنید،خطی که شامل پسورد شما می باشد را کامل حذف کنید و در آخر ایمیل هم نام کاربری خودتان در myfreeshares را بنویسید. 

 

 

3-Shares per purchase : این بخش مربوط به افرادی می شود که مبلغی پول در حساب ایگولد دارند و مایل به سرمایه گذاری هستند... ثبت نامهای این قسمت مربوط به سایتهایی می شود که برای ثبت نام و یا برای ارتقاء عضویت باید مبلغی پرداخت کرد، بابت هر ثبت نام این قسمت بین 10 تا 1000 سهم در نظر گرفته شده. 

 

4-refferal links:اگر شما از طریق لینکی که خود سایت به شما میدهد دیگران را در این سایت عضو کنید سایت ۱ سهم به عنوان جایزه به شما می دهد .  

 

نکته مهم:دراین سایت با گذشت زمان میتوانید عضویت خود را ارتقا دهید . برای ارتقاء عضویت   باید 20 دلار موجودی در myfreeshares داشته باشید تا بتوان به عضو Pro‌ تبدیل شد... در صورت موجود بودن 20 دلار و تمایل به ارتقاء عضویت در قسمت Pro Membership Info در جدول نوع پرداخت ، روی علامت ایگولد کلیک کنید.


با روش فوق و ارتقاء عضویت ، روزانه 10 سهم به سهام شخص اضافه میشود و درمدت 30 روز ، بدون انجام هیچ کاری 300 سهم خواهد داشت که روزانه بر اساس همین تعداد سهم به شخص کمیسیون پرداخت می شود.. حق عضویت پرداختی  فقط برای همین مدت یکماه اعتبار دارد و از مزایای آن استفاده میشود ، در صورت تمایل هر ماه می توان باپرداخت 20 دلار و دریافت 300 سهم ، بعد از چند ماه تعداد سهام را از 1000 سهم بیشتر کرده تا سود روزانه  هم بیشتر و بیشتر شود و علاوه بر زمان انتظار کمتر برای رسیدن به حداقل پرداخت،در هزینه تلفن و اشتراک اینترنت هم صرفه جویی کنید.برای ثبت نام در بنر زیر کلیک کنید. 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
توانا سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:29 ب.ظ http://bro2.com

دوست خوبم سلام ، از دیدن وب خوبت و دقت علمی ای که در افزودن مطالب داری خوشحال شدم . امیدوارم که از وبت نتیجه خوبی ببینی و در تمام زندگی موفق و شادو سلامتی باشی. به ما هم سری بزن و یادت باشه سایت bro2.com همیشه پذیرای حضور شما دوستان عزیز هست. مسابقات سایت هم فرصت خوبیست برای شما خوبان تا ضمن رقابتی سالم از هدایای سایت نیز بهره ببرید. منتظر دیدارخوبت هستیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد