کسب درآمد از اینترنت

درآمد زایی از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت

درآمد زایی از اینترنت

افزایش هدفمند آمار سایت به صورت تصاعدی و باورنکردنی

مسلما خیلی از کسانی که دارای سایت یا وبلاگ هستند , دوست دارند که آمار سایت خود را به طور مداوم بالا ببرند و حتی برای این کار به روشهای مختلفی چون تبادل لینک با سایتهای مختلف و لینک باکس های مختلف و ... دست می زنند, اما این گونه کارها تأثیر کمی در افزایش آمار سایت شما خواهد داشت و شما را به نتیجه مطلوب نمی رساند. 

در اینجا می خواهم به شما وب سایتی را معرفی کنم که شما با عضویت در این وب سایت و افزودن لینک سایت خود و تبادل لینک با لینک باکس این وب سایت آمار سایت یا وبلاگ شما به صورت تصاعدی بالا می رود و به طور مداوم افزایش می یابد, به گونه ای که در مدت زمان چند ماه آمار سایت شما چند برابر می شود و ممکن است تا ده ها برابر افزایش یابد. 

پس از عضویت در این سیستم، به شما یک کد لینک باکس می دهد و با قرار دادن این کد در سایت خود لینک سایر سایت ها در سایت شما نمایش داده خواهد شد  و با هر بار کلیک کاربران شما  روی آنها 1 امتیاز دریافت خواهید نمود. توجه داشته باشید که سیستم این قابلیت را به شما می دهد که رنگ و  ویژگی های ظاهری لینک باکس را کاملا با سایت خود متناسب کنید .با هر دو امتیاز یک بازدید کننده به سایت شما می فرستد و فقط هنگامی که بازدید کننده ای به سایت شما وارد شود از شما اعتبار کم میکند. 

شما میتوانید با معرفی این سایت به دیگران و تشویق آن ها به عضویت در سایت برای هر نفر  10 امتیاز بگیرید.برای ثبت نام در بنر زیر کلیک کنید.  

 

 

 

سیستم تبلیغاتی تبادل لینک باکس رایگان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد